Thursday, December 20, 2012

Whoaaaaaaaaa, I Got 8A's

Assalamualaikum wbt.

Heyy, What up ? Err, blog ni dah berhabuk gila. I have a good news to share. Ehh, bunyi macam berlagak pulak. Sebenarnya saya tak berlagak pun, cuma over excited. Hahaha. Nak tau tak apa good news nya ? Just see this photo :


Dah tengok dah ? Sebenarnya, saya pun terkejut jugak. Memang tak expect dapat result macam ni. Target dapat 7A je. BI memang tak target dapat A sebab hari tu cek paper 1 dapat banyak salah. Tapi ni mungkin rezeki. Mungkin ni jugak berkat doa mak saya di tanah suci. Even sedih time PMR my mom pergi menunaikan haji, tapi still dapat flying colour. Aduh, kenapa bunyi macam berlagak ni ? Haha. 

Tarikh 19/12/2012 memang tarikh paling seksa gila. Pergh, sampai tidur pukul 4 pagi. Punya takut. Tapi masa beratur nak ambl result ni, my sister text, dia cakap "Atin dapat 8A! Tahniah." Sumpah shock gila. Tapi still tak percaya. Lepastu dia pun forward text yang dia dapat tu. Bila dah baca tu, 50% percaya. Bila dah dapat slip tu, baru real percaya. Syukur sangat kat ALLAH. My doa dah dimakbulkan. 

Lepas dapat result terus call my mom. Dia nangis ? Then, saya text all my siblings. Semua ucap tahniah. Semua dah janji nak bagi hadiah. Thanks uolls. Yang paling terkejut, Abang Chik kita call lah xD Dulu dia yang target saya dapat 1A 7B. Jangan jeles Anchik. Hahaha. Terkejut beruk lah tu ye xD Jangan lupa hadiah tau xP

Ha, perkara kedua yang aku happy sangat semalam adalah jeng jeng jeng. Kami berempat got straight A's. Whoaa, happy gila. Macam tak percaya. Tapi, tu semua kuada ALLAH kan ? Kita hanya perlu ucap Alhamdulillah sahaja :D Memang tak dapat nak gambarkan gembira dia macam mana. Tahniah geng. Tahniah jugak kat Vivacious yang lain. Semoga kita percaya dalam SPM pulak. InsyaALLAH.

K, see you next time. Tak tau lah bila nak update lagi ni xD 
Assalamualaikum wbt and Publish !

2 comments:

  1. congrates :) doakan saya tahun depan pulak ;)
    btw , cantik gambar tuu . serious !

    ReplyDelete
  2. Thanks Nadiah . I will pray for you :D

    ReplyDelete