Monday, December 26, 2011

Weekend Hampir ke Ending

Assalamualaikum wbt .
Tengok tajuk pon macam tak best, ape tah lgi post nye. Macam tak percaya je yg cuti dah nak habis, veryveryvery unexpected yg cuti yg sebulan lebih tinggal baki bape hari je lagi. Sedih je rasenye sebab pakej aku tak siap lagi. Tolong la bagi aku jawapan wahai student SMK Serendah Form2 yg bakal naik form3. Tak kesian ke tengok aku .
Oke dah nak habis cuti baru aku nak update pasal kerje aku time cuti ni. Saje je aku nak kumpulkan supaya jadi karangan yg panjang. Aku buat sekali jalan je. Tapi sebenarnye banyak yang aku dah lupa. Yang still aku ingt time aku, Ameera, Mak Ameera dan Aisyah gi ke Klcc semata-mata nak tengok ombak rindu.
Cadangnye nak pi tengok kat Mid Valley tp Mid penuh hari rabu. Terpaksela gi tengok kt Klcc. Tapi ombak rindu memey best gilaxss. Aku malas je nak cite panjang2 pasal ombak rindu ni sebab nanti mesti kuar kt astro first gak.
Pasal alatan sekolah pulak korang dah beli ke? Aku dah settle dah. Baju beli kt BB kim wah je. Cikai. Tp aku terbeli tudung pendek. So kelmarin aku beli baru kt Parkson. Hee. Buku aku dah beli time 23 hari bulan. Punye lah dahsyat ramainye org. Dpt nombor 87. Naik basah ketiak aku tunggu turn. Sabaree. Hoho. Jgn jelly sama gue.
Nak tunjuk kt korang gambar gi Tgk Ombak rindu. Nah ambikk !



No comments:

Post a Comment