Saturday, December 3, 2011

Impossible

Assalamualaikum wbt . Sedang aku menaip post ni , aku dlm keadaan yg tak de mood . Hey guys , best kan kalo ade family yg best . Maksud aku family yg faham kite , suke bergurau dgn kite and what ever la . Hurm . untung nye kalau kite ade sume tu . 
Adik beradik aku sume dh besar-2 . Tinggal aku je yg masih bersekolah . Sume dh buat hal masing2 . Bile la aku nk dpt sume tu ? tunggu je lahh . Kat rumah ni aku tinggal dgn mak , kaka , abg ipar , anak buah . Nmpk mcm ramai kan ? Walaupun agak ramai tp aku tetap rse tk best . Sebab kaka n abg ipar aku ni .... Err tak tau nk cite mcm mne . 
Aku hnye ade anak buah aku je yg best sikit. maklumlah umur die baru nk mencecah 2 thn . Tp die je yg paham aku . mak n bpakk die bkan lyan die pon . ak je la yg lyan die . Tak lme lgi die dh nk pindah . Aku mungkin akan rindu die tp aku rse itulah yg terbaik bgi die . Hidup aku ni aku rse 70 peratus bersama kawan2 je . Sebab aku rse dorang lebih faham aku drpd family aku sendiri walaupun masa aku lebih byk kt rumah . Aku kt rumah ddk dlm bilik je . 
Hari2 kalau aku sembahyang aku akan doa supaya aku dikurniakan family yg bahagia . Aku mohon sgt supaya Allah akan makbulkan doa aku ni . Walaupun dorang tk se-happening family dorang tp tu je la family yg aku ade . Aku bersyukur dgn sume ni . Mungkin ini kelemahannya mungkin ade yg lain kelebihannya . Aku tk pernah berhenti doakan yg terbaik untk mereka . Aku syg korang sgt2 . Semoga korang dpt kebahagian di dunia dan di akhirat kelak :)

No comments:

Post a Comment