Saturday, November 12, 2011

Jamuan Siri Kedua

Oke , malam ini aku update 2 kali . geram dgn blog ni . lgi pun nk banyakkan post . esok Aziahtul nk bace katenye .Semalam 11.11.11. cntikkan tarikh tu ? cikgu zuliana mengambil kesempatan untk buat jamuan akhir tahun kelas. maklumlamlah dh nk berpisah . ni yg aku sedih ni . Seriously cikgu Zuliana mmg best !
Strait to the point . Aku bawak agar2 laici je . habis 2 bekas . ktorang buat jamuan kt bilik seni . bile masuk aku tgk byk hamper . mula2 ingt untk ktorang rupanya untk jamuan pengawas . hampehh . cikgu dh siapkan sapu tgn yg disulami dgn tulisan " SMKS 2VIVA 2011" . aku dpt warne hijau . yey . pastu ade beg buddie . ade jajan dan seangkatan dgnnya . Cikgu bagi aku alat tulis khasnkpd ketua kelas ,penolong , BENDAHARI dan ketua kebersihan . jimat untk thn depan . hhehe .
Kau tau tak kek sahaja ade 5 biji ! teruja aku . org kawin pon kek sebiji . haha . jeles tak ? tak nak jeles sudah. Pastu ade speghetti yg di buat oleh mak Aina. special bebeh. kenyang habis. beberapa minit kemudian KFC yg di order tiba . aku bawak balik . aku amik original .
















No comments:

Post a Comment