Saturday, November 12, 2011

Last Year Exam

Sebelum aku cerita pasal jamuan ni aku nk cerita pasal exam akhir tahun. kesian blog ni dh lama tk usik . Tahun ni exam akhir tahun selaras satu hulu selangor . Khas dari JPS . hari first exam agama dan math 2. agama aku boleh jawab tp bile masuk bab math 2 , perghhh memeng susah nk mati. lps habis exam math 2 cuti 1 minggu . time cuti mula2 memang berniat nk bace buku untuk exam. tp hari khamis tu baru pintu hati nk bace buku terbuka .
Start hari khamis tu memang hidup terseksa. asik2 bace buku. Asik2 bace buku sains sebab hari isnintu exam bm n sains 2 . bm  langsung tk sentuh. paper bm aku boleh jawab as usually . paper 1 agak susah  tp sains senang . Sepanjang examni , aku rase paper yg paling susah nk mati ialah paper math.
oke sekarang aku nk cerita pasal result pulak . result aku memang mengecewakan . aku dpt paper kh first . aku gila terkejut sebab aku dpt 73 je. bila cek2 balik byk salah . sakit hati je bile cite pasal paper kh . sejarah pulak aku dpt 78 . lagi sikit je nk dpt A . aku rse korang tau la perasaan bile dpt markah yg nk dekat ke A .
Geografi aku tepat2 80 . alhamdulillah dpt jugak A . ha . Math aku first time dpt C thn ni . aku target dpt B. sedihnye . aku takut turun kelas. Aku doa supaya kekal ! Sains aku A. yahoo . subjek yg aku tk minat akhirnya dpt A . tp tu pon tepat2 80 . syukur . bak kate pepatah 2viva "redha setelah berusaha" akan dipegang . Semalam aku dpt paper BM . syukur dpt A . aku memang dh target dpt A.
Sekarang aku dh dpt 6 paper . 3A 2B 1C . slek je yg C tu . Tinggal lgi 2 paper iaitu agama n BI . mintak2 dua2 dpt A  . aku nk dpt 5A . aku try nk tandingi Diana . watch out Diana !

No comments:

Post a Comment