Tuesday, November 29, 2011

Insaf

Salam wbt . Skrg ak dh rajin update blog . Tak tau la bole kekal lama ke tak . Aku pon dh malas online FB . Fb  dah jdi mcm ape tah . tak de gne pon . Kalo aku on pon aku offline IM . Malas nk layan org. Ahad balik rumah opah dan balik tdi . Semalam gi rawang . singgah jp kt Pustaka Rawang . aku nk beli buku latihan math n sj + pembalut buku . nk balut bku teks . Aku jumpa buku Sejarah je . Cari buku Math tp tak de yg menarik .
Aku dengki ni . Mak aku belanja kakak aku baju . Aku tgk je . Tp tak pe aku dpt buku baru . Syukur jela . Tadi aku balik pukul 8.00 . mak aku drive . aku terkejut tdi sebelum aku balik opah aku bgi duit 50 ringgit . Baiknye hati opah aku . Korang ada ? Jgn jeles deh. Mcm tau2 je aku tgh pokai .
Sejak akhir2 ni aku dah rajin bace buku . Maklumlah nk PMR next year . Semoga  usaha aku ni kekal la . Doakan kejayaan aku . aku nk sgt masuk MRSM . Harap2 cita2 aku ni jdi kenyataan . Tadi aku pegy pasar malam . Aku jumpa Syarifah Norlia (kawan lama kt sekolah rendah) . bile die tnye aku sekolah kt ne sekarang . Rase malu pulak nk ckp SMK Serendah . Korang jgn fikir budak SMKS tk boleh berjaya . Saya syg SMK Serendah .
 
Yang ini sekolah impian aku . MRSM Langkawi . 

2 comments: