Friday, August 26, 2011

Merdeka 3 in 1


Sudah berabad aku tak update blog ni . dah berhabuk . penad aku vakium . Nak cite sikit pasal raya tahun ni . Tahun ni sangke raya best tp rasanyamcm tak lah . Ujian Ogos baru je tamat semalam . Paper last KH tp aku bole jawab sbb senang . Insya-ALLAH kh boleh dpt A . 31 Ogos merupakan tarikh keramat , iaitu kemerdekaan . Hari ni 26/08/2011 bersamaan dgn hari ramadhan yg ke 26 . bape hari je lagi kite nk raya . 
I nk cite dri minggu lps . hari rabu kite cuti nuzul quran . khamis n jumaat tu sepatutnye sekola tp aku tk sbb demam . hehe . 2 hari tu I tk puasa sbb tk larat . Minggu dpn nye start hari isnin sampai khamis ujian Ogos. agak stress la minggu ni . baca buku smbil berpuasa . Doakan result I gempak tau . 
Nak cite pasal raya pulak , I rase berat nk tinggalkan ramadhan . mula-mula tu rasa xcited . tp mlm ni dpt hidayah pulak . sayang nye dgn ramadhan ni . setahun sekali je . buat nye umur tk panjang . ni la last time ramadhan . sedih pulak bile cite psl mati . tadi sekolah kan die buat aku sesi je , terpaksalah bangun subuh . fikir-fikir tak nk dtg tp aku ade katam quran dgn dpt sumbangan . tp terkejut jugak koperasi pun bgi duit raya . wwalaupun dh bersara tp jasa dikenang . terima kasih koperasi . belilah dgn harga borong di koperasi . cogan kata Mydin . hahaha .
Sebelum aku tamatkan penulisan , aku nk ckp sikit . "Saya Fatin 'Aqilah binti Mahmod ingin memohon maaf jika ada tersalah kata, terkasar bahasa, terkutuk sana sini dan semua TER lahh . Aku tau dan aku dh lama sedar yg aku ni gedik sikit . kalau aku ter-over sikit tu ampun kan lahh . *nak nangis pulak . ampun kan aku tau . aku sayang 2Viva + oyyee + reader blog aku ni . terima kasih kerana membaca . sekian wabilahhitaufikwalhidayah wassalamualaikum warahmatullah hiwabarokatuh . ending die sedih sikit .

No comments:

Post a Comment