Sunday, June 5, 2011

Last week , yesterday , today

Ahad , 31/05/211
Kenduri rumah Pak Uda dekat N9 . Jauh kot rumah kau , hahaha ! Sampai2 byk makanan dah habis . Lauk yg paling byk Daging jeah . aku hanya amik lauk tu je sbb tu je yg tinggal byk . Aku makan , rse pedas . OTW nk balik dh nk malam . so , singgah makan kt Nilai . Ade kedai seafood . Aku makan byk kot . HAHA ! dh habis makan sambung perjalanan balik , Aku n akak aku ckp sakit perut . memulas-mulas . Singgah kt hentian mana tah mak aku nk smyang maghrib . ok , opah aku pon sakit perut . bile sambung perjalanan aku rse nk muntah . first aku ckp kt mak aku , aku dh tak tahan aku bukak tingkap aku muntah . bengong , aku muntah kt highway . dah la mase tu abg ipar aku bawak laju . nasib baik tk muntah kt dalam kete . kete kotor sikit je kt pintu tuhh . kuar highway rawang . pegi kt petronas . sume pegi tandas . aku muntah kt sink tu . tandas ade satu je . berebut dgn kaka aku , opah . aku muntah penuh sink tu . sampai tersumbat . bocor terus . nasib org petronas tu tk de . ahaha . balik2 aku terus mandi n tido . kaka aku tk tahan pi klinik .
Sabtu , 04/06/2011
Kenduri lagi dkt umah sape tah kt Teluk Intan . sesat2 cari umah dye . lauk die sedap . oke fine . abg aku bosan , lps makan ddk dlm kete tido . ade aiskrim free bagai . berebut la org nk makan . sedara aku ckp makan daging minggu lps sume sakit perut . sume nk nangis je bile balik . aku ingt makan kt restoran tu yg sakit perut . balik2 abg aku bawak laju gile . sampai kt bukit sentosa kete asik mati je . abg aku pecut lagi . sampai umah opah aku kt sg.buaya aku terus bukak pintu kt tempat driver . aku tgk temperature naik tinggi gilo . abg aku terus bukak benot depan tuh . tgk air menggelegak . mak aku panik , abg aku relexs je . die bukak paip terus simpah kete bgi sejuk . lama2 kete sejuk . nk malam sikit balik serendah .
Ahad , 04/06/2011
Kenduri farah kt dewan komuniti serendah . aku ingt tk nk pegi sebab aku bangun lewat iaitu pukul 12.50 . buat pertama kalinye waktu cuti ni aku bangun selewat itu . aku mimpi kawin dgn AARON AZIZ . ahaha . berangan jehh . aku dh kemarok dgn nora elena sampai mimpi heri die . ok2 , strait to the topic . aku sampai jumpa sedara kau farah yg tira tuhh . die dgn sedara kau lagi sorang bgi aku buddie . aku n mak aku amik lahh . aku tk jumpa kau farah . aku pon amik makanan . makan . pastu kau dtg kt aku dgn pakaian yg amat bergaya . mcm pengantin lahh pulak . fuhh manrik gitu .. lps makan aku pegy kt myra n her family . lps sembang2 balik .
~END~

2 comments: