Thursday, June 16, 2011

Keajaiban will happen ?

Bila resah , semuanya keranamu , kala gundah , juga kerana kamu . lalalala . lagu je pon . keajaiban apa yg bakal berlaku kpd hambamu ini Ya Allah . aku sungguh bersyukur dgn kemudahan yg engkau berikan , aku turut bersyukur kpd mu kerana aku masih menghembuskan nafas . apabila aku membuka mata drpd tidur , aku sungguh bersyukur kerana memberikan aku peluang untk melihat dunia yg fana ini  . ALHAMDULILLAH !
strait to the topic , exam telah pun tamat 2 minggu yg lalu daan hamba allah ini dan rakan-2 telah diberikan cuti selama 2 minggu , syukur kerana dpt merehatkan minda . selepas puas mendpt cuti , pelajar-2 sekolah perlu melakukan routine harian di sekola seperti biasa seperti pelajar-2 yg lain .
bermula nya Isnin - 13/06/2011 pelajar 2Viva drpd SMK Serendah telah mendapat kertas periksa Math , BI , BM , SC . Fatin 'Aqilah telah mendapat keputusannya dgn keadaan yg sukar di gambarkan . Math-70 , BI-73 , BM-89 , SC-68 . Sc paling teruk !
Selasa - 14/06/2011 dpt paper KH , PSK . KH-83 , PSK-80
Rabu- 14/06/2011 dpt paper Agama . Agama-84
Khamis-15/06/2011 dpt paper Geo , SJ . Geo-82 , SJ-77 .
Semuanya 4A, 4B . Bilelah keajaiban bakal menjelma kpd aku , aku teringin nk dpt 8A . Susahlah nk dpt result mcm tu , ah . Aku harap PMR akku dpt 8A , AMIN~

No comments:

Post a Comment