Friday, May 6, 2011

Wah

Memandangkan eden dh lama tak update , so hari ni aku update . Hari tu amik gambar kelas . Siap ada gaya bebas lagi tp tk ingt la hari ape . Sekarang ni kene study hard sikit sbb periksa is coming . WAH ! Gerunnya ! Hari ape ek aku up amik gmbr Puteri Islam ?! nnth tak ingt ! Keesokannya aku mengambil gambar Hoki . Afiq berkata " banyak gile kau amik gmbr ? " AKu ckp " Budak Hot biase lah ;) " . Perasan je aku ni !
AKu nk tanye sikit la , best ke jdi budak HOT ? Kenapa sume org nk jdi HOT ? Kenapa Hot di bangga2 kan ? Kenapa dan Mengapa ? AKu nk tanye lgi , Kenapa org membangga2 kan "DOMO" ? Comel sgt ke ? Aku rase die tk de la comel sgt . Mungkin budak HOT je yg suka die . HAHA ! Jgn terasa . AKu just meluahkan perasaan kpd DOMO .
Esok hari Sabtu lah ! Bermakna sekola Ganti . Aduh malasnye kene dtg ptg . Kalo pagi kan best . Nasib baik balik awal . OK la ! AKu nk tido . Bye :)

No comments:

Post a Comment