Saturday, March 5, 2011

Sukan Tahunan

5 Mac 2011
woit2 ,
Hari ni aku tk tulis dlm betuk nombor . Hari ni Sukan Tahunan SMKS 2011 . Serius aku ckp tahun ni gempak dri tahun lps . Tp aku pon tk tau ape yg gempak sgt ? Haa. Aku tk sangke gile yg rumah Hijau bole jadi juare tahun ni , n aku tk sangke gile yg rumah merah bole dpt nombor 3 !
Balik2 je aku terus tido sampai pukul 4 . Tu pon sbb nk pi shopping kt Parkson . Hari ni aku dpt t-shirt , buku latihan n rujukan serta seluar .
Malam On9 mcm biase . Ade slot2 yg menyakitkan hati kt fb . haha . sabo je la . Biase la kawan2 . Tp hati aku mmg tersentap dgn kau . Aku tgh try saba ni ! Minggu ni mmg presure sikit pk kawan n pk hal exam next week . Huh ==' sabo je la . BTW , tahun ni aku rase tahun ni punye sukan tahunan mmg best !
Tengok ni !





Aku sayang korang semua la ! 


Fatin 'Aqilah :)

No comments:

Post a Comment