Saturday, January 1, 2011

Sudah Tahun Baru ?

Owh sudah tahun baru ? Sedar tk sedar aku sudah meninggalkan tahun 2010. Mcm tk caye je tp inilah realiti. Aku dh tk saba nk skola. Ingin menunggu detik 3 Januari 2011. Owh kawan, aku sudah rindu sama korang lah. Aku tk percaya yg aku sudah tua. Aku sudah meninggalkan gelaran pelajar tingkatan 1, 2010 dan sekarang aku dpt gelaran baru iaitu pelajar tingkatan 2, 2011. Hye kawan aku nk jumpe korang dh. Penantian rindu sama korang akan berakhir nnti. Aduh tk sabanye :)


Aku masih ingat lgi gmbr ni. Tahun 2011 ni akan bertuka kowt. AH, aku xbole nk lupekan korang ! Tahun baru ni aku ade azam ke ? Maybe aku nk belajar bersungguh-sungguh dan aku akan berusaha untuk tidak ingin bercinta. Korang doakan supaya azam aku tercapai yeah ! ;)

No comments:

Post a Comment