Wednesday, November 17, 2010

Cuti Datang Lagi

Nape cuti skola dtg terlalu awal ? Tak puas lagi nk bergurau senda ngn classmate aku. Nape cikgu tak bagi tau awal2 yg hari jumaat cuti ? Hari Jumaat aku dh ranccang nk bawak camera. Tapi hari Selasa aku buat hal kat kelas. Group Oyyee mesti bengang je ngan aku. Tapi mase nk balik kitorang berpeluk-pelukkan sesama sendiri. Itu tandenye dorang syg kat aku. Aku syg kat korang teramat la sgt. Aku xprnh dpt kwn sehappening mcm korang seumur hidup aku.


Sape dorang sume ni ?
  • Farah
  • Aisyah
  • Fatin (aku)
  • Assilla
  • Ameera
  • Qamarina
  • Devita
Nape aku perlenalkan dorang kat pembaca blog aku  ni ? Dorang sume ni adalah kwn yg paling rapat dgn aku. Aku xnk turun kelas. Aku perikse nombor 19. Aku tkot turun kelas :(
Assilla perikse nombor 1
  • Aisyah perikse nombor 3
  • Ameera perikse nombor4
  • Farah perikse nombor 5
  • Fatin perikse nombor 19 (malu)
Takot nye turun kelas. Korang xprlu risau. Tapi aku ? Jauh terpesong. Korang top-10. Aku top-20. Huahuahua. Malu nye nk kwn dgn korang sume ! Hurm. Dah nasib aku xpandai nak buat mcm mne kan.

No comments:

Post a Comment