Thursday, November 18, 2010

Banyak Kerja

Name je cuti tapi kerja rumah bertimbun. Dah la pekej byk pstu kene plk kemas rumah hari2. Kene sidai kaen, angkat kaen, lipat kaen, simpan pinggan  dan kerja2 yg sewaktu dengannya. Naek hitam muke aku ni sbb nk sidai kaen n angkat kaen dibawah sinaran matahari yg panas terik. Tak sampai seminggu cuti muke dah hitam. Kalau 1bulan setengah cuti mesti legam muke aku ! Pekej ade 6 yg kene buat tp baru buat 3 paper. Malas betol nk bukak buku.

Rajin nye org yg dlm pic 2. Nak harapkan aku ? Hurm. Dah kene marah baru nk buat. Dah cuti, cuti jela. Tak payah la nk bgi pekej2 mcm skrg ni. skola rendah xde pon mcm ni. Mmg bosan.

No comments:

Post a Comment